زمان جاری : دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 - 1:40 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 320
نویسنده پیام
yakide آفلاین


ارسال‌ها : 4
عضویت: 24 /4 /1398


دوربین‌های مداربسته
هسته فناور مبتکران نو اندیش آرتیمان با ایده محوری طراحی و ساخت شناور زیرسطحی نوع هاورینگ موفق به رونمایی از محصول خود در هفته پژوهش و فناوری خراسان رضوی توسط جناب آقای رشیدیان معاون محترم استانداری خراسان رضوی گردید.

شرکت هوشمند سازان نگار پرداز ایلیا یک شرکت فناور محور متشکل از توان و دانش فنی نخبگان دانشگاهی است؛ هدف این شرکت تولید، توسعه و ترویج سامانه‌ها و الگوریتم‌های مدرن در زمینه پردازش تصویر و بخصوص درزمینه پردازش تصاویر دوربین‌ مداربسته و نظارتی است که با ارائه الگوریتم افزایش کیفیت تصویر مشکلات موجود در دوربین‌های نظارتی را تا حد امکان کاهش می‌دهد و بازدهی را به حداکثر می‌رساند.
 
همچنین نرم‌افزار حذف مه، دود و گردوغبار یکی از محصولات این شرکت بوده که در راستای رسیدن به این مهم تولیدشده است. این طرح مراحل تولید آزمایشگاهی و نیمه‌صنعتی خود را گذرانده و آماده است تا به درخواست بخش صنعتی، وارد فاز صنعتی خود بشود یکی دیگر از برنامه‌های شرکت، تهیه نرم‌افزار حذف تاری از دوربین‌های مداربسته جهت تشخیص پلاک می‌باشد که در حال حاضر اقداماتی برای تهیه آن انجام‌ شده است؛ این نرم‌افزار برای تشخیص پلاک خودرو‌ها درصحنه‌هایی مانند سرقت کاربرد دارد.

شرکت نانوپژوهان حکیم شرق که اولین شرکت مرکز رشد می‌باشد که در حوزه نانو فناوری کار می‌کند؛ و موفق به رونمایی طرح در نوزدهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری وفن بازار ۹۷ به عنوان یکی از طرح‌های منتخب کشورشدند.

شرکت «بوم نوآوران فیدار ساسویه» با نام تجاری هِویکو و رونمایی از دستگاه «چاپگر سه بعدی چند منظوره» به عنوان طرح فناورانه مرکز رشد دانشگاه حکیم سبزواری در نمایشگاه هفته پژوهش ۹۷ استان توسط سرپرست استانداری خراسان رضوی؛ از جمله ویژگی‌های این طرح می‌توان به امکان تغییر نازل برای چاپ سه بعدی قطعات پلاستیکی، امکان تغیر نازل برای چاپ سه بعدی شکلاتی، امکان تغییر نازل برای کاشت بذر در سینی‌های نشاء، امکان تغییر نازل برای تبدیل رومیزی تراش فرز چوب برای صنایع چوبی و فوم برای صنایع مدلسازی و پزشکی اشاره کرد.

امضای کاربر : تهران تا استانبول چند کيلومتر
دوشنبه 24 تیر 1398 - 16:39
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | دوربین‌های مداربسته | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS